دانلود Slender Mans Shadow – بازی مرد تاریکی

نوشته شده توسط:امیرحسین روحانی | ۱ دیدگاه

Slender Mans Shadow یک بازی وحشت انگیز و ترسناک از شرکت Dark Pathogen Studios برای کامپیوتر است و در سال ۲۰۱۳ بر اساس داستان مرد تاریکی ساخته شده است. Slender Man شخصیتی با سایه بلند در تاریکیست که در بسیاری از کتاب ها و واقعیات ذکر شده و عناوین و بازی های زیادی از روی این روایات عرضه شده اند. کم تر کسی قادر به دیدن چنین موجودی می شود.

دانلود Slender Mans Shadow - بازی مرد تاریکی

افرادی هم که موفق به مشاهده او شده اند، تا پایان عمرشان آسایش نداشته اند و در بازی Slender Mans Shadow هم داستانی شبیه به این موضوع نقل می شود. در یک محیط تاریک و نزدیک به جنگل، تنها هستید و فقط یک چراغ قوه در دست دارید که راهتان را می توانید به وسیله آن شناسایی کنید. مرد تاریکی به دنبالتان است تا جانتان را بگیرد و از روش های متعددی برای این کار استفاده می کند تا شما را بترساند و در نهایت به قتل برساند.

 

با تمام وجودتان از این مخمصه فرار کنید و همیشه سعی کنید تا با این موجود خطرناک رو در رو نشوید، در غیر این صورت اتفاقات ناگواری منتظرتان هستند. یکی از شیوه هایی که در Slender Mans Shadow برای ترساندتان به کار می رود، ایجاد کابوس های پی در پی است و خوابتان به طور کلی دچار اختلال می گردد. به همین دلیل نیز در کل شبانه روز تلاش می کنید تا از دستش رهایی یابید و به جای دیگری پناه ببرید. اما غافل از این که سرعت حرکتش، خیلی بیشتری از آن چیزیست که تصور می کنید و می تواند از هر دری وارد خانه یا مکانی شود که به آن جا رفته اید. ترس و وحشت در خط داستانی بازی Slender Mans Shadow موج می زند، به طوری که هر لحظه امکان دارد تا حد مرگ به پیش بروید و مجبور به شروع مرحله مورد نظر از ابتدا باشید.

این بازی تست شده توسط خودم هم است و واقعا ترسناک ترین بازی جهان است بطوری که تنها عده خیلی کمی توانسته اند تمام مراحل را به اتمام برسانند(شنیده ام که فقط 1 یا 10  نفر توانسته اند تا آخر بروند).ترسناک تر از silent hill و resident evil و dead space و... .

برای دوستداران بازی های ترسناک

((هشدار: اگر دارای بیماری قلبی هستید بازی نکنید.))

Slender Mans Shadow

یکی از ویژگی های این بازی نداشتن save و stop است که بسیار بازی را ترسناک کرده است.

حجم فایل : ۲۷۱.۴۴ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

منیع:سایت فری گیمز

ورژن های جدید و دیگر بازی های slender man بزودی قرار خواهند گرفت.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...